LOBPAs kundeløfte til dig som overdrager

Som BPA-borger får du ansvaret for det kontante tilskud.
Hvis du vælger at overdrage arbejdsgiveransvaret til en virksomhed eller forening, så er det dig, der vælger leverandøren, og det er dig , der indgår aftalen. Dermed bliver du kunde!
I LOBPA er du i centrum, når arbejdsgiveransvaret overdrages.

Vores løfte til dig, som kunde

For at sikre forventningsafstemning har vi i LOBPA formuleret et kundeløfte til BPA-borgere, som har overdraget arbejdsgiveransvaret til LOBPA.

 

LOBPA skaber kompromisløs tillid, tryghed og tilstedeværelse via sin service og drift, interessevaretagelse og adfærd;
over for kunder, medlemmer, kommuner, politikere og alle med BPA.
LOBPA er ekspert i jura om, økonomi bag og administration af BPA,
og LOBPA arbejder socialøkonomisk med afsæt i solidaritet,
et selvstændigt liv og det frie valg.

  • Vi forener den bedste service, den største faglighed og den mest troværdige professionalisme på BPA-området.
  • Vi er utrætteligt pålidelige, har styr på processerne og holder, hvad vi lover.
  • Vi skaber tryghed for alle parter gennem tydelig ansvarsfordeling og markedets dybeste BPA-ekspertise.
  • Vi kombinerer fleksibilitet og lovlighed for borgere med ordnede arbejdsvilkår for hjælpere.
  • Vi arbejder politisk for at fastholde og forbedre BPA-ordningen.

 

Som BPA-kunde i LOBPA bliver du samtidig automatisk og gratis medlem af LOBPA.

LOBPA bygger på principperne bag Independent Living-bevægelsen

– retten til at træffe valg for eget liv og retten til at leve et selvstændigt liv.

Læs mere om vores principper her >