Log ind
  • Medlem
  • BPA-arbejdsleder
  • Handicaphjælper
  • Ledsagelse
  • Andre ydelser
  • Kommune
  • Job
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
  • Om LOBPA
    • Mål og vision
    • Vores fokus
    • Bestyrelsen
    • Sekretariatet
    • Presseservice
    • Generalforsamlinger
    • COVID-19 – orientering
    • Job i sekretariatet
    • Whistleblowerordningen
    • Vores nyhedsbreve: Nyt fra LOBPA
  • Om BPA-ordningen
    • Love og regler
    • Forvaltningsret
    • Ministersvar
    • Principafgørelser
    • BPA-ansættelsesret
    • Handicappolitiske principper
    • Historien om BPA
  • Kontakt os
  • Aktiviteter
  • Borgerweb – log ind
  • Ledsager-login
  • Opret ledsageprofil
  • Søg handicaphjælpere
  • Hjælperweb – log ind
  • Se ledige jobs
  • Opret profil – søg job
  • Medlemsfordele
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Log ind
  • Borgerweb – log ind
  • Ledsager-login
  • Opret ledsageprofil
  • Søg handicaphjælpere
  • Hjælperweb – log ind
  • Se ledige jobs
  • Opret profil – søg job
  • Medlemsfordele
  • Medlem
  • BPA-arbejdsleder
  • Handicaphjælper
  • Ledsagelse
  • Andre ydelser
  • Kommune
  • Job
  • Om LOBPA
    • Mål og vision
    • Vores fokus
    • Bestyrelsen
    • Sekretariatet
    • Presseservice
    • Generalforsamlinger
    • COVID-19 – orientering
    • Job i sekretariatet
    • Whistleblowerordningen
    • Vores nyhedsbreve: Nyt fra LOBPA
  • Om BPA-ordningen
    • Love og regler
    • Forvaltningsret
    • Ministersvar
    • Principafgørelser
    • BPA-ansættelsesret
    • Handicappolitiske principper
    • Historien om BPA
  • Kontakt os
  • Aktiviteter

Seneste indlæg

Afsked til bestyrelsesmedlem – Jan Vagn Jakobsen To nye medarbejdere i konsulentteamet Bogudgivelse De retsløse Generalforsamling med både ord og toner LOBPA overtager aktiviteterne i Danske Care A/S pr. 1. oktober 2025

2 nye medarbejdere i medlems- og kommunikationsteamet

tirsdag 19 august

I LOBPA er der startet to nye medarbejdere op, der begge skal være i medlemsteamet: Deniz Sevim Kesgin og Anne Dehlendorff.  De ser begge to frem til at skulle arbejde i LOBPA, sammen med deres nye kollegaer. Her kommer der en præsentation af Deniz og Anne.

Deniz Sevim Kesgin

Deniz er ansat som Udviklingskonsulent. Hun kommer med en baggrund indenfor HR. assistent. Deniz kommer til og arbejde med: planlægge events, sidde med SoMe, lave Nyheds breve, jobopslag. Derudover kan Deniz godt lide og have den koordinerende rolle i forhold til få udført arbejdsopgaverne i samspillet med kollegaerne. Som kollega er Deniz ved, at hun er glad, positiv i møde kommende, vægter det gode samarbejde.

Anne Dehlendorff

Anne, er startet op i afklaringsforløb, for at finde ud af, hvad Anne kan, og ikke kan, i forhold til handicappet Cerebral Parese. Anne fandt LOBPA interessant, fordi Anne går op i, at mennesker med handicap skal have et værdigt liv. Af arbejdsopgaver ser Anne især frem til, SoMe, udarbejde Nyhedsbreve og jobopslag. Som kollega er Anne kendetegnet, ved og være: glad, positiv, god til og samarbejde.

Genveje:

Om LOBPAOm BPA-ordningenWhistleblowerordningenBestyrelsenSekretariatetLedige jobsLOBPAs podcast “Frit liv”Overenskomst for handicaphjælpereMinistersvarPrincipafgørelser
LOBPA

 

Handicaporganisationernes Hus

Blekinge Boulevard 2
2630 Taastrup

E-mail: lobpa@lobpa.dk
Telefon 70 12 30 12

Åbningstider
Mandag-fredag kl. 8.30-15.30

Følg os på de sociale medier.

CVR Nr. 31 80 25 98 · © Copyright 2013 · LOBPA – Landsorganisationen Borgerstyret Personlig Assistance