Nyt kundestyret vikarsystem giver adgang til op mod 2.000 vikarer
Den 2. december 2019 lancerede vi vores nye vikarsystem

Vi håber, det vil gøre det endnu mere attraktivt at være kunde hos os.
Som kunde i LOBPA har man nu adgang til op mod 2.000 vikarer i hele landet – og man kan selv booke sin vikar online, når behovet melder sig.
LOBPAs nye vikarsystem er kundestyret. Det betyder, at man som kunde selv kan tilgå systemet hele døgnet alle årets dage og booke sin vikar. Man kan angive ønsker og krav til afløseren – kørekort, ikke-ryger osv. De 2.000 vikarer befinder sig i hele landet, så der vil altid være nogen i ens nærområde.
”Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder større tryghed og fleksibilitet i hverdagen gennem vikarsystemet,” siger LOBPAs direktør Steen Pihl Sørensen. ”-Det er selvfølgelig særligt vigtigt, hvis man ikke har bevilget en vikarordning gennem sin kommune, men vi håber, at alle vil få glæde af systemet – ikke mindst vores handicaphjælpere, der nu får let adgang til at tage ekstra vagter”.
Vikarsystemet finder man på Kundeweb, hvor der er videoguide og en skriftlig vejledning som hjælp til at komme i gang med at bruge systemet.
Sådan foregår det:
- Du opretter vikarvagten i din normale vagtplan.
- Systemet tilbyder automatisk vagten til de første 10 vikarer i dit nærområde.
- Du modtager en sms, når vagten er besat af en vikar.
- Der udveksles kontaktoplysninger mellem dig og din vikar.
Alle handicaphjælpere i LOBPA er som udgangspunkt tilmeldt den nye vikarliste. Man kan dog afmeldes, hvis man ønsker det. Vagtplanen hos egen arbejdsleder har altid førsteprioritet. Og som handicaphjælper skal man altid først og fremmest dække vagterne hos egen arbejdsleder, før man kan tage ekstravagter hos andre kunder.
Har du spørgsmål eller kommentarer til det nye vikarsystem? Så er du velkommen til at kontakte os.
Seneste nyheder
Samarbejdspartnere











