Vi søger en administrativ medarbejder
Er du vores nye kollega?
LOBPA søger en ny kollega til vores team for Økonomi, HR og Løn. Her bliver du en naturlig nøgleperson med stor berøringsflade både internt og eksternt, og du kommer til at arbejde sammen med 22 motiverede kolleger i vores sekretariat.
I LOBPA oplever vi tilgang i antallet af kunder og medlemmer. Som administrativ medarbejder vil du få mulighed for at være med i vores udvikling og sætte dit præg på den. Vi har et godt arbejdsmiljø, og du vil møde hjælpsomhed og et stærkt sammenhold hos dine nye kolleger.
LOBPA arbejder for, at mennesker med handicap kan leve et selvstændigt liv på lige fod med alle andre. Vi er både en landsdækkende medlems- og interesseorganisation for alle med BPA (Borgerstyret Personlig Assistance) og en non-profit leverandør af BPA og andre former for personlig assistance. Vores 1.300 ansatte handicaphjælpere hjælper børn og voksne i hele landet.
Som organisation er vi midt i en forandringsproces, hvor vi både har politisk opmærksomhed og udvikler vores nuværende og nye forretningsområder. Det er spændende, og det stiller krav til din omstillingsparathed og dit gåpåmod.
Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være:
- Du vil indgå som en fast del af call centret. Her ringer handicaphjælpere, kunder og samarbejdspartnere ind for at få hjælp, vejledning og rådgivning af LOBPA. Det er vigtigt, du er serviceminded, udviser omsorg og formår at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en arbejdsdag.
- Administrative opgaver i forbindelse med ansættelse af handicaphjælpere.
- Håndtering af børne- og straffeattester.
- Understøtte HR-konsulenterne i forbindelse med lønkørsler
- Sparring og tæt samarbejde med alle kolleger i LOBPA.
- Ad hoc opgaver samt projektdeltagelse.
Om dig
Du er en udadvendt og initiativrig person, der arbejder selvstændigt og struktureret. Du er omstillingsparat og ved din arbejdsindsats og dit fremmøde har afgørende betydning for LOBPA. Du formår at udvise omsorg både over for kollegaer i sekretariatet, men i særdeleshed også over for kunder og handicaphjælpere, som bl.a. henvender sig via. telefon. Det er en fordel, hvis du har tidligere kontorerfaring og kan anvende IT på brugerniveau.
Du vil få stor indflydelse på, hvordan de daglige opgaver løses, og du skal derfor aktivt tage ejerskab og ansvar for dit arbejdsområde.
Det er nødvendigt, at alle kolleger i teamet både kan udvikle og udføre, har god IT-forståelse og viljen til at løse praktiske opgaver. For at trives i stillingen skal du være stærk til at koordinere, planlægge og afslutte opgaver og processer, ligesom du skal have forståelse og respekt for LOBPA og vores værdisæt. Der vil være en grundig oplæring i dine arbejdsopgaver.
Stillingen er placeret er i vores hovedkontor i Handicaporganisationernes Hus i Taastrup.
Du kommer til at arbejde i et stort og spændende hus, hvor vi bor dør om dør med en lang række patient- og handicaporganisationer. I huset er der fælles kantine samt adgang til træningsfaciliteter. Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn og vilkår afspejler stillingens indhold og dine kvalifikationer.
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte økonomichef Christina Boe Arnholt på T: 30737488 eller cba@lobpa.dk. Du er også velkommen til at kontakte HR-konsulent Kirsten Villadsen på T: 36359637 eller Udviklingskonsulent Katrine Rey-Andersen på T: 36359691.
Din ansøgning
Hvis stillingen er noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning og CV. Sidste frist er den 20. januar 2022 kl. 9.00. Send din motiverede ansøgning med CV til job@lobpa.dk skriv ”Administrativ medarbejder” i emnelinjen. Da vi gerne vil besætte stillingen snarest, vil vi afholde samtaler løbende, og vi lukker opslaget, når vi har fundet den rette. Din ansøgning bliver behandlet fortroligt, og vores svar går til den e-mail adresse, som du sender din ansøgning fra.
Vi glæder os meget til at læse din ansøgning og til at finde vores nye kollega.