Få vores nyhedsbrev. Her kan du læse om, hvordan vi ønsker at gøre en forskel for alle med BPA og andre former for personlig assistance. Vi udsender nyhedsbrevet en gang om måneden.
Kundeweb – log ind
Som kunde i LOBPA indberetter du timer via Kundeweb. Kundeweb er LOBPAs online planlægningsværktøj, hvor du kan styre dine arbejdsplaner, se administration af dine dokumenter og få overblik over forbrugte timer i din ordning.
Her kan du logge på Kundeweb
Første gang du logger på Kundeweb, kan du ændre din adgangskode. Husk at din adgangskode skal indeholde både små og STORE bogstaver samt mindst ét tal. Dertil kan adgangkoden eventuelt indeholde følgende specialtegn: {2d891f1b34735aed3605c5010a9ae448744761f06da16b4d519f6f7abb685d6f} & / ( ) = ?
Systemet er døgnåbent, så du kan altid foretage indtastninger.
Hver måned den 15. låses lønperioden, og registrerede timer bliver lønbehandlet. Efter den 15. i en måned kan du altså ikke redigere i tidligere vagtplaner.
Sådan tilgår du kundeweb
Du kan tilgå Kundeweb fra computer eller via mobil enhed som tablet eller mobiltelefon. Via mobile enheder kan du hurtigt redigere vagter, hvis der skulle opstå sygdom i dit hjælperteam. Den fulde funktionalitet med løbende viden om din bevilling fås via computer – og på tablet og mobil, hvis du vælger at få vist siden som desktop.
Seneste nyheder

Tilmeld dig nyhedsbrevet
Samarbejdspartnere











